שילוב רפואן במרפאה הוא הזדמנות לשנות את הדרך בה אתה עובד – פחות ניירת, פחות עומס, יותר רפואה ויותר הכנסות. אבל אנחנו מבינים שהמעבר דורש התאמה, ולכן יצרנו תהליך מדורג שמאפשר לך לבחון את השירות ולבנות עבודה משותפת מוצלחת
תוכנית ההתנסות שלנו -
משמרות הכירות ראשונית-
-
10 שעות של שירות רפואן מנוסה – בפריסה על פני 3 משמרות
-
התנסות מעשית ביכולת קריטית אחת
-
מענה מקצועי לפניות דיגיטליות של מטופלים
-
ביצוע משימות אדמיניסטרטיביות בשמך
אבטחת מידע מלאה:
-
גישה לתיקים רפואיים תתאפשר רק עם קוד OTP חד-פעמי שישלח אליך
-
לא ניתן להיכנס למערכת ללא אישורך האישי
-
עם ההרשמה לשירות הקבוע, הרפואן יקבל גישה מאובטחת עם סיסמה משלו
מעוניינים לשמוע עוד על שירותי הרפואנים של טריו?
היתרונות שמביאו איתו הרפואן למרפאה שלך
חיים טובים יותר

-
פחות שחיקה – יותר זמן לרפואה אמיתית
-
חיסכון בעשרות שעות של עבודה טכנית
-
איזון טוב יותר בין עבודה לחיים האישיים
רפואה טובה יותר

-
שיפור המעקב אחרי מחלות כרוניות
-
ניהול מידע רפואי מדויק יותר
-
סיכומי ייעוצים ואשפוזים ברמה הגבוהה ביותר
הכנסה גבוהה יותר

-
20% משעות העבודה שהתפנו לפגישות קליניות
-
יותר הכנסות – הרבה יותר מעלות העסקת הרפואן
שירות רפואי טוב יותר

-
מענה מהיר ואיכותי יותר לבקשות דיגיטליות
-
רפואנים מקד ישים יותר זמן לכל פנייה
רפואן חוסך לך מאות שעות של עבודה טכנית -
ומאפשר לך להיות רופא במקום פקיד


אז איך זה עובד?


רופא משפחה שמטפל בכ-2000 מטופלים משוייכים לו נותן כ-1000 שעות זמינות בשנה למפגש עם מטופליו, בשעות אלו הוא מבצע את מה שהוכשר לבצע: הקשבה למטופל והערכת תלונותיו, קביעת הליכי האבחנה והתכנית הטיפולית, הדרכה והסבר למטופל. אך, במצב הדברים הנוכחי ובעיקר לנוכח הקמת מערכת הבקשות הדיגיטליות במכבי, נדרש הרופא לעוד 250 שעות בשנה לעבודת ה-backoffice הנדרשת לטיפול בהם.
רק חלק קטן מזמן זה נדרש לעיבוד מידע והחלטה קלינית. רובו הוא זמן טכני של פתיחת התיק הרפואי, רישום בו, משלוח טפסים, וסגירת התיק. פניה דיגיטלית של מטופל דורשת מהרופא שניות בודדות של קריאת בקשת המטופל והחלטה על מענה, ועוד 2 דקות של הליך טכני על המחשב. 6000 בקשות בשנה, 200 שעות של הקלדה טכנית. את העבודה הזאת יכול לבצע רפואן במקום הרופא.
איך שירות הרפואן תומך בעבודת רופא המשפחה?
שירות רפואי טוב יותר- רובנו כרופאי משפחה רואם בבקשות המטופלים עול הכרחי ומשתדלים להענות לו במינימום ההכרחי. רפואנים רואים בבקשות המטופלים אתגר המכין אותם לתפקידם העתידי כרופאים. בקשות המטופלים נענות מהר יותר וברמת שירות והתייחסות גבוהה יותר מתוקף הכשרתם והעובדה שהם מעניקים לכל משימה זמן כפול מזה שמעניק הרופא.
רפואה טובה יותר – כולנו רוצים לעשות רפואה טובה יותר, לקיים בקרה טובה יותר על מהלך המחלה של מטופלינו, לנהל את המידע עליהם בתיק בצורה יעילה יותר. המגבלה היא תמיד זמן. לרפואן יש זמן להתקשר בהנחייתכם למטופל, לסכם ייעוצים או אשפוזים, לאסוף מידע רלוונטי ממקורות מידע חצוניים ועוד
חיים טובים יותר – עומס הבקשות הדיגיטליות הפך בשנים האחרונות למקור השחיקה המרכזי של רופאי משפחה. המענה לעשרות בקשות מטופלים ביום שואב מאיתנו אנרגיה שנלקחת מהמהות הקלינית של תפקידנו. הרפואן נושא בעול הזה עבורנו ומאפשר לנו להיות מה שנועדנו להיות. רופאים.
הכנסה טובה יותר – 20% משעות העבודה של המשתחררות מה Backoffice ומופנות לזמינות קלינית מגדילות בשיעור דומה את הכנסת הרופא. זה הרבה כסף. הרבה יותר מעלות הרפואן שדואג לפנות לך את הזמן הזה.
מהם היתרונות ששירות רפואן מספק לרופא ?
הרפואן האישי של הרופא מבצע את משמרתו מהבית במקביל לשעות הקליניקה של הרופא במרפאה. בתחילת המשמרת מתקיימת שיחת טלפון בת כ-10 דקות בין הרופא לרפואן כששניהם מול הקליקס. הרופא עובר על בקשות המטופלים ומנחה את הרפואן במענה הנדרש בכל משימה. הרופא מתפנה לקליניקה שלו והרפואן מתחיל לטפל במשימות. בסיום המשמרת, מקבל הרופא מהרפואן קובץ צילומי מסך של כל המשימות שביצע.